Logo


Proszę się zapoznać się z naszymi usługami.

Oferujemy Państwu rozwiązania na Twoje wyzwania.
W odniesieniu do każdej oferowanej przez nas usługi opisujemy typowe wyzwania, wyniki i najważniejsze rezultaty.

KLIKNIJ
NA KOLEJNYCH KARTACH, ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ!

Optymalizacja procesu

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • Procesy są niejasne i niejednolicie wykonywane.
  • Role i obowiązki uczestników procesów są niejasne w organizacji
  • Zbędne i generujące niegospodarność działania w procesach (eliminacja marnotrastwa).
  • Procesy zdefiniowane w tym RASCI.
  • Zoptymalizowana struktura organizacyjna.
  • Zwiększona wydajność z inicjatyw poprawy.
  • Redukcja odpadów> 10%
  • Jednolity sposób zarządzania procesowego w organizacj.
  • Struktura organizacyjna.
  • Strukturyzowane ciągłe doskonalenie podejścia i procesów.

Kontrola organizacji lub projektu

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • Kontrola opiera się na intuicji i instynktcie zamiast na faktach i liczbach.
  • Nieprzewidywalne (wysokiej wariancja) wyniki procesu.
  • Wycinkowe planowanie .
    • Lepsza przewidywalność procesów:
  • Zmniejszenie zmienności w procesie.
  • Lepsza kontrola procesów .
  • Efektywna struktura spotkań z wstępnie zdefiniowanym porządkiem obrad, uczestników i dokumentów.
  • System KPI.
  • Skuteczne raportowanie, w oparciu o ocenę i ograniczanie ryzyka.
  • Metodologia planowania .

Orientacja Organizacyjna

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • Wizja i / lub misja nie są zdefiniowane.
  • Wizja i / lub misja nie są jasne dla pracowników.
  • Brak tłumaczenia wizji i / lub misji w strategiac.
  • Brak przełożenia strategii do SMART celów i działań .
  • Greater organizational concentration towards the market.
  • Increased employee engagement.
  • A clearly defined vision and mission is based on careful analysis.
  • Based on your vision and mission define your strategy.
  • Translating your strategy into an action plan (roadmap) with SMART goals and results .

Project management

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • Projects are out of control.
  • Project managers all have their own approach - no standardization or consistency.
  • Large discrepancy in project results.
  • No reference of projects to the strategy
  • Better control of the project.
  • Increased professionalism of project managers .
  • Unambiguous project management methodology.

Execution management

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • Lots of problems in the implementation of the project.
  • Contract management is not under control.
  • Achieving the intended goals of the project without additional financial or time costs.
  • Better risk management (assessment and mitigation) - contractors themselves supervise the project in accordance with the plan.
  • Increased design efficiency.

Change in the contracting authority's approach to the contractor:
from management, direct control -> observe, listen and support

Supply chain management

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • How the Purchasing Department works as an independent department, not in the context of design efficiency.
  • All projects are considered independent and unrelated; no synergy between projects.
  • Increased design efficiency.
  • Cross-reference approach in projects towards partners in the value chain.

Zredefiniowane podejście do zarządzania łańcuchem wartości w oparciu o najlepszy stosunek filozofii:

  • Analiza bieżących dostawców (Kraljic)
  • Zdefiniowanych kluczowych dyscyplin dla potencjalnej współpracy partnerskiej.
  • Opracowanie planu działania na rzecz długoterminowego partnerstwa.
  • Wsparcie w zastosowaniu podejścia Best Value Procurement z przyszłymi partnerami.

Mapowanie inicjatyw

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • Brak wglądu i spójności wszystkich zainicjowanych inicjatyw doskon.
  • Wiele inicjatyw doskonalenia nigdy się nie kończy.
  • Sceptycyzm w pracy nad inicjatywami wśród pracowników .
  • Większa koncentracja wysiłków w ramach organizacji.
  • Zwiększenie zaangażowania pracowników i entuzjazmu.
  • Plan działań mającego na celu zrealizowanie inicjatyw udoskonalających.

Projekt KAIZEN

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • Niezadowalające wyniki dotyczące określonego procesu w zakresie finansów, jakości i / lub czasu realizacji.
  • Średnio wzrost > 20% w zakresie jakości i / lub.
  • Co stanowi średnio spadek o > 20% w czasie realizacji i / lub.
  • Średnio spadek o > 20% w kosztach .

Strukturalne podejście rozwiązywanie problemów w oparciu o narzędzia LEAN i Six Sigma:

  • Definicja problemu.
  • Kwantyfikacja problemu.
  • Analiza problemu; Analiza jakościowa i ilościowa.
  • Propozycja rozwiązania.
  • Kontrola rozwiązania.

Identyfikacja niewydajności i niegospodarności

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • Brak wglądu w niewydajności i niegospodarności w procesach.
  • Wgląd w ewentualne niewydajności i niegospodarności.
  • Krytyczne spojrzenie pracowników wobec własnych procesów pracy.
  • Plan działania na rzecz ograniczenia niewydajności i niegospodarności we wszystkich obszarach / procesach.

5S

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • Niebezpiecznych sytuacje ze względu na ograniczony wgląd na obszar roboczy, .
  • nieuporządkowanie miejsca pracy.
  • Zwiększone uporządkowanie.
  • Zwiększenie bezpieczeństwa w obrębie produkcji.
  • Plan działania na rzecz prawidłowego zorganizowania obszaru produkcji (fabryka, warsztat, magazyn, itp)

Wsparcie internacjonalizacji

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA
  • Działania internacjonalizacyjne przynoszą słabe efekty.
  • Trudności z internacjonalizacją na wybranym rynku.
  • Brak wiedzy jak skutecznie internacjonalizować.

Opracowanie strategii internacjonalizacji,

  • Identyfikacja barier w sprzedaży zagranicznej.
  • Działania operacyjne na wybranym rynku zwiększające sprzedaż i/lub obecność na rynku zagranicznym.
  • Wdrożenie zespołu inicjatyw ulepszających mających na celu intensyfikacji internacjonalizacji.
  • Znalezienie kluczowych partnerów zagranicą i pomoc w negocjacjach.
  • Opracowanie zespołu inicjatyw mających na celu rozwiązanie specyficznych problemów na rynkach zagranicznych na których firma jest obecna.

Zwiększenie sprzedaży zagranicznej:

  • Likwidacja barier sprzedaży produktów lub usług firmy zagranicą.
  • Optymalizacja wyników internacjonalizacji.
  • Pokonanie specyficznych problemów firmy na rynkach zagranicznych.
  • Inicjacja działań sprzedażowych na rynkach zagranicznych.
  • Opracowanie strategii i planów krótkookresowych internacjonalizacji działań przedsiębiorstwa.

Re-definicja Twojego modelu biznesu

  • PROBLEMY
  • REZULTATY
  • OSIĄGNIĘCIA

Obecny model biznesu przynosi zbyt niskie dochody:

  • Następuje utrata części rynku na rzecz konkurentów
  • Następuje rozwarstwienie rynku na trwałe segmenty, w ramach niektórych firma traci udziały rynkowe.
  • Brak pomysłu jak zagospodarować zidentyfikowany popyt w obszarach pokrewnych działalności przedsiębiorstwa.

Zmiana istniejącego modelu biznesu:

  • Opracowanie w ramach działalności firmy niezależnych od siebie modeli biznesu.
  • Opracowanie nowego modelu biznesu zagospodarowującego nieobsługiwany dotychczas popyt .

Zwiększenie sprzedaży w ramach obsługiwanego segmentu rynkowego:

  • Odzyskanie i/lub zwiększenie udziałów rynkowych w określonych segmentach rynku.
  • Zainicjowanie sprzedaży do nowego segmentu rynku.
  • Wdrożenie nowych sposobów sprzedaży.
Flashgate Consulting

Szukaj na stronie